Producenci
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Zwroty i reklamacje

Wstęp

 

Główne założenia firmy Szyk postulują bezpieczne zakupy Klientów z gwarancją dostarczenia towaru na czas, możliwości zrezygnowania z zakupu bez podania przyczyny, możliwości reklamowania towaru na podstawie niezgodności z umową, możliwości reklamowania towaru w okresie gwarancji i wreszcie możliwości wymiany towaru na inny, w momencie, gdy rozmiar lub towar wybrany przez kupującego okaże się nieprawidłowy. Dajemy ponadto zapewnienie, iż w sytuacji jakichkolwiek wątpliwości ze strony Klienta, służymy pełną informacją o statusie przyjętych zamówień, a także o sposobach rezygnacji z zakupu lub reklamacji towaru. Dbając o dobre imię naszej firmy wszelkie wątpliwości rozstrzygamy na korzyść klienta.

 

I. Odstąpienie od umowy

 

Odstąpienie od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny w terminie 14 dni licząc od daty odbioru towaru, jest gwarantowane przez Ustawę z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.) i polega na złożeniu stosownego oświadczenia  w wyżej wymienionym terminie.

Zwracany towar powinien być w niezmienionym stanie bez śladów użytkowania. Pieniądze zostaną zwrócone przelewem bankowym na wskazane konto w jak najkrótszym czasie nie dłuższym niż 14 dni od dnia otrzymania zwróconego towaru.

 

Sklep ponosi odpowiedzialność w przypadku niezgodności towaru z umowa zgodnie z Art. 10 Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z 27 lipca 2002 r. W takim przypadku oczekiwania dotyczące sposobu realizacji naszych zobowiązań, należy zgłosić do obsługi sklepu  Szyk,  Warszawska 54, 08-103 Stare Opole.

Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne powinien poinformować o tym fakcie obsługę sklepu lub dostarczyć towar  pod adres sklepu: Szyk,  Warszawska 54, 08-103 Stare Opole., może też dołączyć opis uszkodzeń, dane kontaktowe. Towar uszkodzony zostanie naprawiony, wymieniony na inny, pełnowartościowy, lub sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu wraz z kosztami przesyłki lub za zgodą Klienta zaproponuje inny dostępny w sklepie towar o podobnych parametrach.

 

II.Reklamacje

 

Do reklamacji prosimy o dołączenie; opisu reklamacji, danych do ponownej wysyłki i nr. konta (formularz dostępny w zakładce do pobrania).

 

III. Warunki Gwarancji

 

1. Produkty  objęte są 24 miesięcznym okresem gwarancyjnym od daty zakupu.

2. Gwarancja nie obejmuje :

-uszkodzeń mechanicznych i wad z nich wynikających

- uszkodzeń powstałych na  skutek niewłaściwego z przeznaczeniem użytkowania i przechowywania

- uszkodzenia  i zużycie takich elementów jak :elementy gumowe, uchwyty z pianki , kółka, łożyska itp

3. Gwarancja traci ważność :

- wraz z upływem terminu ważność

- samodzielnych napraw.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl